Zoals Maggy’s bijvoorbeeld deed. Organiseer workshops of demonstraties over hoe je één van de populairste producten uit jouw branche gebruikt Geen ruimte voor workshops of demonstraties? In Los Angeles kwam ik winkels tegen die een zelf opgenomen workshop tonen op een TV-scherm in de winkel. Ook een idee dus - bulik standenbouw. Schrijf je teksten voor je eigen website, vergeet dan niet aandacht te besteden aan SEO (oftwel: zoekmachineoptimalisatie)
Geen kennis over SEO? Schakel dan een expert in - standenbouw oost vlaanderen. Organiseer een familie- en vriendenavond waarop jij en je medewerkers bekenden uitnodigen om in de winkel te shoppen. Maak persberichten wanneer je nieuws hebt en stuur deze naar de lokale of landelijke pers (beurswand op maat). Voeg reviews en testimonials van klanten toe aan jouw brochure, website of ander marketingmateriaal
Zet jezelf neer als expert door blogs te schrijven of vlogs te maken. Een paar tips nodig? Bekijk dan deze vlog. Niet alleen het schrijven of filmen van materiaal voor je eigen website is slim, stuur het ook door naar een lokale krant of website in je branche. standenbouw oost vlaanderen - Counter desk. Grote kans dat zij graag één van je stukken plaatsen
Een checklijst voor wat niet mag missen in zo’n mail vind je hier. Zorg voor visitekaartjes of flyers en leg deze neer op plekken waar jouw doelgroep komt. franken standenbouw. Nog beter: zorg voor een klein voorproefje van een product wat je verkoopt en plaats dat op plekken waar je doelgroep komt
Hoe? Lees bijvoorbeeld eens dit interview met Pera & Pasha, een winkel die zijn groei voornamelijk uit Facebook haalt. Wat kost een stand op een beurs?. Een aantal producten verstoppen in je vestigingsplaats of regio en berichten daarover verspreiden via social media levert ook gegarandeerd aandacht op voor je winkel. Onderneem actie om verdwenen klanten weer terug te leiden naar je winkel
Verzin een jaarlijkse award die je winkel weggeeft (‘beste klant’). Wat heb je nodig op een beurs?. Creëer je eigen TV-show via bijvoorbeeld Facebook Live en beantwoord wekelijks of maandelijks vragen van je doelgroep. Hoe val je op op een beurs?. Check deze blog voor inspiratie. Ga naar netwerkbijeenkomsten van je branchevereniging, je lokale ondernemersvereniging of de Kamer van Koophandel en probeer contacten te leggen met anderen die ook jouw doelgroep bedienen
Zorg ervoor dat de zintuigen van je klant geprikkeld worden in de winkel. Zodat ze een ervaring krijgen die online niet te krijgen is. Hoe je de zintuigen prikkelt? Lees deze blog voor inspiratie. Zet services op om je klanten te coachen - beurswand frame. Help ze een expert te worden in jouw vakgebied
Train je medewerkers hoe zij de verwachtingen van klanten overtreffen. Zo geef je die mond-tot-mond reclame nog een extra boost! Kies de rustigste dag van de week of maand en organiseer een één-daagse actie (decor en standenbouw opleiding). Organiseer een evenement in je winkel - Modulaire stand. Wat een geweldig evenement inhoudt, dat lees je hier. Werk samen met andere winkels
Geef een lezing over jouw expertise bij lokale bedrijven, verenigingen of stichtingen. Doneer oude producten aan een goed doel of veiling. Vraag ook je klanten mee te doen. Zorg dat je met kop en schouders boven je concurrenten uitsteekt. Zodat jij dé winkel wordt om te bezoeken - kollective standenbouw. Hoe? Lees hier hoe Tulips Woman dat aanpakte
Voilá: extra bezoekers voor je winkel (lambrechts standenbouw). Co-creëer een product of service samen met je klanten. 8 co-creatie voorbeelden vind je in deze blog. Doe iets extra’s voor je bestaande klanten en vergroot zo je mond-tot-mond reclame. Bedank ze bijvoorbeeld eens oprecht. In deze blog lees je 13 manieren waarop je dat doet
In deze blog lees je hoe je omgaat met die klagende klant. Nog meer tips over hoe je een buitengewone service creëert lees je hier. Soms is het vinden van ideeën niet het probleem, maar de uitvoer daarvan (Wat is het verschil tussen een expositie en een tentoonstelling?). Een marketingidee wordt vooruitgeschoven omdat de tijd ontbreekt of een ondernemer er niet zeker van is of het het juiste idee is
Blok die tijd dus in je agenda om ermee aan de slag te gaan. Iedere goede marketingactie maakt gebruik van schaarste. standenbouw opleiding. Want pas wanneer iets niet meer verkrijgbaar is, wordt het pas echt aantrekkelijk. Hoe dat werkt en hoe je dat gegeven als winkel toepast, lees je in deze blog
Maak gebruik van een stoepbord (beurswand printen). De manier om je winkel op een goedkope manier op te laten vallen en je klant vast een glimlach op het gezicht te brengen (Portable panels). Ideeën rondom wat je op je stoepbord kan zetten vind je hier. Boek een kraam of stand op een lokale beurs die bezocht wordt door je doelgroep
Een aantal producten met jouw logo en jouw verpakking, die alleen in jouw winkel te verkrijgen zijn - Hoe organiseer je een solo-expositie?. Het zijn vaak producten waar je een goede marge op verdient én het zorgt voor een uniek assortiment wat bij niemand anders te koop is. Vraag klanten om foto’s van zichzelf en jouw producten te maken
Die foto’s zijn perfect om te gebruiken voor je social media kanalen of bijvoorbeeld een foto-wand in je winkel - opleiding decor en standenbouw. Want wanneer andere klanten zien dat jij al een boel blije klanten hebt, dan krijgen ze vanzelf een extra prikkel om te kopen. Regel een (nationaal of lokaal) bekend persoon voor een evenement in je winkel
Navigation
Latest Posts
Bedrukte Beurswand
More And More Standenbouw
Beurswand Huren